4 Ocak 2013 Cuma

Eğitim ve Finansın Önemi


Ebeveynler İÇİN, genç bir çocuğun hayatı anma layık kilometre taşları ilk diş kaybı veya kestirdiği ilk gezi içerebilir. Tuvaleti kullanmak için bir çocuk, ancak, genellikle çok daha az coşku ile karşılanır eğitimi.

Bebekler için olan Huggies Pull-Ups eğitim pantolon pazarlamak için, Kimberly-Clark Corporation'ın anne-babaların çocukları için lazımlık eğitim süreci daha keyifli hale umuduyla tantana ile bu ilk sürgün kutluyor odaklanan bir reklam kampanyası için seçmiştir.

"Anneler lazımlık eğitimi için sabırsızlanıyoruz değil," Pete Sawin, Kimberly-Clark olarak Pull-Ups için marka müdürü söyledi. "Birçoğu ertelemek ve ertelendi. Onların çocukları için hazırız sonra Bunlar eğitim de başlayacak. "

Veliler, Sayın Sawin dedi, "kutlamak için fazla dönüm anlar arıyorlar." Olan tuvalet kullanan ritüel çocuklara tanıtmak süre Kampanyanın hedefi, dedi, eğitim işlemi yapmak için "kolay ve eğlenceli" dir.

Kimberly-Clark, dijital reklamlar ve kampanya bir İspanyolca dil bölümü için baskı ve televizyon reklamları ve LatinWorks için bir mobil uygulama, Ogilvy & Mather için Organik dahil kurumların bir dizi ile çalıştı.

İngilizce konuşan anneler için bir televizyon reklamı için, Ogilvy tuvalet eğitimi değil, aktörler geçmek üzereydi bir çocuk ile bir aile döküm, Dave Metcalf, Ogilvy de grup yaratıcı yönetmen dedi. Vancouver vuruldu reklam, daha sonra anne ve babasının teşviki de tuvalet ve evin dışında bir kargaşa duyar basması bir bebek vardır.

Ailesi ön kapı açılır ve kutlayan bir tören görür çocuğun yüzen, akrobatlar ve bir bando ile dolu, ilk su akıntısı. Ailesi geçit söylenmedi, Bay Metcalf söyledi, bu yüzden sürpriz tepkilerini gerçek. Üretim nedenlerden dolayı, ancak reklamın vurulduğu eve ailenin gerçek bir ev değildi. Sanatçılar ve ailesi için döküm çağrı gelen parçacıkları içeren, ticari yapımında gösteren ikinci bir video, online ilan edilecektir.

Daha fazla tuvalet eğitimi çocuk ve ebeveynleri çekebilmek için, mobil uygulama, Pull-Ups Big Kid Uygulaması tuvalet, makaleler ve eğitim hakkında ipuçları, videolar, kutlama şarkılar, gelen aramalarda ne zaman kullanılacağını çocuklarını hatırlatmak için anne-babalar için bir zamanlayıcı içerir denir Rapunzel ve Mickey Mouse ve bir çocuk tuvaleti kullanırken her girişimi için bir yıldız veren bir ödül sistemi gibi Disney karakterleri. Bir çocuğun yıldızlı belirli sayıda kazanılmış sonra, uygulamayı bir tablet ya da cep telefonu üzerinde çalınabilir 3 boyutlu oyunlar sunar.

Ian Bell, Euromonitor, bir pazar araştırma şirketi evde bakım araştırma başkanı, bunun gibi kampanyalar tuvalet eğitimi konu hakkında bilgi rehberleri tarafından boğulmuş olabilir kim ebeveynler için "daha erişilebilir ve daha az tehdit" ve işlemi yapmak gerektiğini söylediğini nasıl ve ne zaman süreci başlamak üzere kültürel baskılar tarafından. "Yukarıda 3 veya yaşına alırsa Bazı ebeveynler kaşlarını olurdu," Bay Bell dedi. "Diğerleri bir çocuk üzerinde zorlama gerektiğini düşünüyorum."

Kültürel nüans kampanyanın İspanyolca dil bölümünün parçasıdır, Victor Paredes, LatinWorks başkan yardımcısı, o bölümünde çalıştı ajansı dedi. "Her dört çocuktan biri Hispanik ise, bir iş fırsatı değil, bu bir iş zorunludur" diye ABD'de Hispanik çocukların sayısında son büyüme kaydetti.

Ajans Hispanik olmayan hane, anne tuvalet eğitimi sürecini başlatmak için mücadele verdiklerini bulundu, ancak İspanyol hane, konular farklı olduğu.

"Latina dünyasında, baskı işlemi yapışmasını ile geldi," Sayın Paredes dedi. "Onlar hızlı ve altın standart normal iç çamaşırı geçiş, ve ne geçiş anlamak değil olması gereken sürecin bazı önyargılı kavramları vardı."

İspanyol anne genç olduğu ve İspanyol olmayan annelere göre daha büyük aileler olması muhtemeldir, dedi. Onları daha fazla iş gücü giren ve aynı zamanda evin reisi oluyor, o çoğu tuvalet eğitimi çocuklarına adamak zaman sınırlayıcı, dedi.

İspanyol ve Latin kökenli olmayan anneler için reklamların benzer olacak olsa da, İspanyol anneler için reklamlar yerine ziyade "her floş" üzerinde durulacak "ilk su akıntısı."

İngilizce Televizyon reklamları Nickelodeon ve Disney Channel gibi ağlar Ocak, 1 çalışan başladı. İngilizce Dijital reklamlar Facebook ve BabyCenter.com gibi Web sitelerinde yayınlanır ve basılı reklamlar ebeveynlik dergilerde yayınlanır. İspanyolca dil reklamları Mamas Latinas ve Batanga gibi Web sitelerinde ve Siempre Mujer ve vanidades gibi baskı yayınları, Şubat ayında başlayacak ve Univision adlı yayın ağı üzerinde çalışacak.

Euromonitor Bay Bell, Huggies Pull-Ups ve diğer markalar da dahil olmak üzere Amerika Birleşik Devletleri'nde tuvalet eğitimi pantolon satışları göre, krizden bu yana mücadele etti. 2008 yılından itibaren 2012, eğitim pantolon yapımında tüm üreticiler için satış ucuz çocuk bezi kullanarak para kazanmak için gözle bazı ebeveynler ile, 150 $ milyon TL'ye geriledi, dedi.

Kimberly-Clark kampanya üzerindeki Pull-Ups ürün için reklam bütçesini yüzde 43 harcama söyledi, ancak 2013 yılı için bütçe ne olacağını belirlemek için reddetti. Kantar Media, RES birimi verileri, şirketin 13.500.000 $ Pull-Ups, 2010 yılında reklam ve 2011 $ 17 milyon dolar harcadı olduğunu göstermektedir. Ocak-Eylül 2012, bu reklam Pull-Ups 22.100.000 $ harcadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder